Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΠ. ΚΟΝΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΡΩΝΙΚΟ



Ο προπονητής Σπύρος Κοντός με την ακόλουθη δήλωση ανακοίνωσε την παραίτησή του από την τεχνική ηγεσία του Σαρωνικού.
Ο κ. Κοντός έγραψε: «Λόγω ηθικής και προσωπικής δέσμευσης που έχω στον σύλλογο αυτόν και στον κόσμο του, οφείλω να γνωστοποιήσω ως ελάχιστη υποχρέωσή μου, πως αποφάσισα να παραιτηθώ από τα καθήκοντά μου, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την ήττα και την αγωνιστική εμφάνιση της ομάδας μου.
Καταλήγοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τους ποδοσφαιριστές και τους άξιους ανθρώπους της διοίκησης του Σαρωνικού.
Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα και να φτάσει εκεί που της αξίζει, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money