Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΒΑΓΓ. ΤΣΕΒΑ ΚΑΤΑ ΣΤ. ΧΡΥΣΑΦΗ



Μετά τις χθεσινές εξελίξεις στα διοικητικά της Ένωσης και τις κόντρες που δημιουργήθηκαν μεταξύ μελών της διοίκησης, ο απελθών αντιπρόεδρος και πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας Βαγγέλης Τσεβάς, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με την επίθεση που υπέστη από τον Σταύρο Χρυσάφη: «Καλώ δημόσια τον Σταύρο Χρυσάφη να ανακαλέσει τις χυδαιότητες που εξαπέλυσε κατά της συζύγου μου και κατ’ επέκταση κατά του προσώπου μου, ενώπιον των υπολοίπων μελών του Δ.Σ. της ΕΠΣΑΝΑ. Τον καλώ να παρουσιάσει οποιοδήποτε στοιχείο κατέχει περί δήθεν ανάμειξης της γυναίκας μου στο έργο της Επιτροπής Διαιτησίας, που όλες οι ομάδες ανεγνώρισαν ότι λειτούργησε άψογα επί προεδρίας μου, μαζί με τους συνεργάτες μου. Διαφορετικά, να βγει δημόσια και να ζητήσει συγγνώμη. Οφείλει να το πράξει αμέσως, γιατί διαφορετικά θα είναι ένας κοινός συκοφάντης. Μπορεί να είμαι χαρακτήρας ήπιων τόνων και ευγενής, άλλα δεν επιτρέπω σε κανένα να θίγει βάναυσα αγαπημένα μου πρόσωπα. Λέγοντας τέτοιες ψευδολογίες ο Στ. Χρυσάφης θα μείνει υπόλογος στην συνείδηση όλων».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money