Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

ΥΠΟΜΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ



Επειδή ορισμένοι παράγοντες μοιράζουν σανό και πιστεύουν ότι ο ανύποπτος αθλητικός παράγοντας μπορεί να τον φάει αμάσητο, πληροφορώ κάθε ενδιαφερόμενο ότι υπάρχει καταγεγραμμένη γραπτώς συνομιλία μου με τον κ. Ηρακλή Παπαθεοδώρου (παράγοντα εξ Αυλώνος), στην οποία αναφέρεται ακριβώς ο λόγος της συμμετοχής μου στις τελευταίες εκλογές της Ένωσης, όπως και η εκτίμησή μου ότι θα πάρω 0 ψήφους!
Η συνομιλία μας έγινε την Κυριακή 19 Ιουνίου 2016 (ώρα 6 μ.μ.), δηλαδή 3 ημέρες πριν τις εκλογές (Τετάρτη 22/6/2016), κι έχει ως εξής:
Η.Π.: ΘΟΔΩΡΑ, ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΛΕΟΝ;
Θ.Κ.: Χ! ΙΣΟΠΑΛΙΑ.
Η.Π.: ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ 10 ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;
Θ.Κ.: ΟΧΙ, ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΡΙΘΕΙ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΤΩΡΑ... ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΜΙΚΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΟΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΕΣ.
Η.Π.: ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ;
Θ.Κ.: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ!
Η.Π.: ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΤΟΤΕ!
Θ.Κ.: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΥΠΕΔΕΙΞΕ... ΔΗΛΑΔΗ 0!
Η.Π.: ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΑΤΕΒΗΚΕΣ;
Θ.Κ.: ΜΕ ΥΠΕΔΕΙΞΕ Ο ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΘΕΣΜΙΚΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.
Η.Π.: ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ. ΒΡΟΝΤΑΚΗΔΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΚΗΔΩΝ!
Λογικά, κοντά στον συνομιλητή μου βρισκόταν ο σημερινός αντιπρόεδρος της Ένωσης Κώστας Κοντούλας, ο οποίος τώρα επαίρεται για την συνοχή του νέου Δ.Σ. της Ένωσης, που προέκυψε από τις εκλογές που οργάνωσε κι εκτέλεσε γνωστός συνεργάτης της «Συμμαχίας» και ψήφισε -με γνωστό τρόπο- η πλειοψηφία των εκπροσώπων των σωματείων, που είτε δεν γνώριζαν ούτε κατά πρόσωπο ορισμένους εκλεγέντες είτε άλλαξαν στρατόπεδο λίγες ημέρες πριν την κρίσιμη ψηφοφορία… Αποκαλύπτω πραγματικά γεγονότα, που δεν μπορείτε να αμφισβητήσετε.
Γι αυτό κύριοι, μην μας περνάτε για ηλιθίους και προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις σε ανθρώπους που ζουν και γνωρίζουν την πραγματικότητα. Εμείς πάντα θα λέμε και θα γράφουμε την αλήθεια, που εσείς δυστυχώς δεν θέλετε να δείτε και να αντιμετωπίσετε. Μην χαλάτε, λοιπόν, το όνειρο των νέων παιδιών που θέλουν να ασχολούνται με το λαϊκότερο άθλημα, το ποδόσφαιρο και σταματήστε να αντιμετωπίζετε όσους βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά από εσάς, ως εχθρούς σας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money