Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

ΞΑΦΝΙΚΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΑΝ. ΦΥΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑ!



Παραιτήθηκε ξαφνικά από την τεχνική ηγεσία του Α.Ο. Σταμάτας ο Παναγιώτης Φύκιας! «Φεύγω σαν φίλος. Κάνουν λάθος όσοι πιστεύουν ότι η ομάδα πηγαίνει με μαγικό ραβδί», δήλωσε ο καλός τεχνικός, ο οποίος χαιρέτησε χθες τους παίκτες της ομάδας, κι απεχώρησε αφήνοντας παρακαταθήκη ένα νεανικό σύνολο που δημιουργήθηκε μόλις το τελευταίο δίμηνο (από τις 20 Αυγούστου). Η Σταμάτα ήταν αήττητη μέχρι την περασμένη Κυριακή, που υπέστη την πρώτη ήττα της στα Σπάτα.
«Ευχαριστώ τον πρόεδρο Παναγιώτη Τσούκα για την στήριξή του και το όραμά του για την ομάδα. Όμως, κάποιοι παράγοντες δεν στήριξαν όπως έπρεπε το έργο μου. Δεν πειράζει, η Σταμάτα μπορεί να πρωταγωνιστήσει, με τους παίκτες που διαθέτει. Το μέλλον είναι δικό τους. Αποχώρησα διότι το ήθος μου δεν δέχεται εκπτώσεις στο θέμα της στήριξης, σε κάθε προσπάθεια που κάνω ως προπονητής», τόνισε ο κ. Φύκιας και πρόσθεσε: «Μου μένει μια πικρία από την ομάδα των Καλυβίων, η διοίκηση της οποίας δεν ασχολήθηκε με το εις βάρος μου επεισόδιο στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Μόνο ο προπονητής κ. Τσομπανάκης, μου τηλεφώνησε και τον ευχαριστώ πολύ για την συμπαράστασή του»…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money