Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

«ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ»


Ηλ. Τριανταφύλλου

Φοβερή δήλωση στο f/b του προπονητή του Παμπαιανικού Ηλία Τριανταφύλλου, αμέσως μετά την εντός έδρας ήττα της ομάδας από τον Ωρωπό: «Αγαπημένοι 'φίλαθλοι' του Παμπαιανικού, εσείς που έρχεστε στο γήπεδο για να βρίσετε τούς παίκτες της ομάδας κι εμένα, σας έχω ένα υπέροχο νέο!!! Από την ομάδα θα φύγω όταν καταλάβω ότι κάνω κακό με την παρουσία μου! Προς το παρόν δεν το έχω καταλάβει αυτό, σε αντίθεση με εσάς που κάνετε πολύ κακό με την παρουσία σας! Μέχρι τότε, δυστυχώς θα με βλέπετε στην άκρη του πάγκου να κοιμάμαι όπως πολύ 'εύστοχα' παρατήρησε κάποιος από εσάς σήμερα! Γι αυτό σας συμβουλεύω μέχρι να με διώξουν από την ομάδα, να μην έρχεστε στο γήπεδο! Έτσι ώστε και να μην ενοχλείστε πού με βλέπετε αλλά και να μην ξινίζετε όταν πληρώνετε 5 ευρώ για να δείτε την αγαπημένη σας ομάδα! Εύχομαι σε όλους εσάς που πραγματικά αγαπάτε τόσο πολύ την ομάδα, το νέο της απόλυσής μου να το ακούσετε σύντομα, για να μπορέσετε να απολαύσετε τα παιχνίδια της 'αγαπημένης' σας χωρίς τον βραχνά της παρουσίας μου»!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money