Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

ΜΠΕΤΣΗΣ ΠΡΟΣ ΔΟΥΚΑΚΟ: «ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ»!



Ο επαγγελματίας δημοσιογράφος και μέλος του Δ.Σ. της ΕΠΣΑΝΑ Ανδρέας Μπέτσης, μας κοινοποίησε την ακόλουθη επιστολή:

«ΠΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗ ΔΟΥΚΑΚΟ (ιστοσελίδα epsananews)

Επειδή το ένα ψέμα φέρνει το άλλο και τα πολλά δημιουργούν μυθοπλασία, στο όνομα της δικής σου αλήθειας, που ανέκαθεν ήταν σχετική και αμφιλεγόμενη, έχω να παρατηρήσω τα εξής:

1. Ουδέποτε ο Γιώργος Παπαμακάριος έκανε οποιαδήποτε αναφορά στο όνομά μου εν απουσία μου. Με τον πρόεδρο, όπως και με τους υπόλοιπους συμβούλους της ΕΠΣΑΝΑ, με συνδέουν σχέσεις αλληλοεκτίμησης και σεβασμού.

2. Άλλος σύμβουλος μάζευε υπογραφές για να προκαλέσει συμβούλιο, όχι εγώ. Απ’ αυτόν συγκεκριμένα, μου εστάλη φαξ, από το προσωπικό του τηλέφωνο, το οποίο φυσικά αναγράφεται στο έγγραφο που έχω στα χέρια μου και είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου.

3. Επί της ουσίας, υπέγραψα συνειδητά, επειδή όλα τα θέματα και ειδικά στρατηγικής, έχω την άποψη, ότι πρέπει να συζητούνται ανοικτά στο ΔΣ, όχι στα παρασκήνια, όπου έχουν μάθει να ζουν διάφοροι παρατρεχάμενοι ποντικοί. Το ΔΣ πρέπει να ενημερώνεται και να αποφασίζει δημοκρατικά για όλα τα θέματα.

4. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ Γιώργος Σαρρής, για τον οποίο όψιμα κόπτεσαι εσχάτως, ασχολήθηκε με δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας» για τους υπέρογκους μισθούς της αποκαλούμενης «τρόικας». Αν διάβαζες εφημερίδες, ή οι κολλητοί σου είχαν σφαιρική αντίληψη της πραγματικότητας, θα σου έλεγαν το …ποίημα, όπως είναι, όχι με παραλλαγές.

5. Ο νομικός σύμβουλος της ΕΠΟ Θόδωρος Κουρίδης, είναι γνωστός μου πάνω από τριάντα χρόνια. Με πήρε τηλέφωνο για να διαμαρτυρηθεί, επειδή αποκάλυψα το μισθό του. Στη συνομιλία, μάλιστα, επειδή με γνωρίζει καλά, ο ίδιος παραδέχτηκε: «Εσύ δεν παίρνεις γραμμή από κανέναν, το ξέρω». Ούτε σε ταβέρνα φυσικά πήγα, ούτε ξέρω που πέφτει η Φυλή. Γενικά δεν συχνάζω σε ταβέρνες, γιατί έχω πάρα πολλή δουλειά. Τα ρεπορτάζ μου στην «Ελευθεροτυπία», για τους μισθούς της «τρόικας» της ΕΠΟ, είναι ακόμη και σήμερα, ύστερα από τόσες ημέρες, τα πιο δημοφιλή από πλευράς επισκεψιμότητας στο ίντερνετ. Τον πρόεδρο Σαρρή δε, ουδέποτε τον έχω συναντήσει. Μόνο τηλεφωνικά έχουμε μιλήσει για τις ανάγκες του ρεπορτάζ.

6. Επειδή επικαλείσαι τη δημοσιογραφική δεοντολογία, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι παρέβης τον υπ’ αριθμόν 1 κανόνα: «Η  πληροφορία, πριν χρησιμοποιηθεί, διασταυρώνεται». Ένα τηλέφωνο αν έκανες στον Κουρίδη ή σε οποιονδήποτε σύμβουλο της ΕΠΣΑΝΑ, θα σε διαβεβαίωναν για του λόγου το αληθές. Αλλά εσένα προφανώς δεν σε ενδιαφέρει η αλήθεια, αλλά να συκοφαντήσεις, να εκβιάσεις, να ρίξεις λάσπη, να ενσπείρεις ζιζάνια. Το χονδρό επεισόδιο, που επικαλείσαι με σιγουριά, έγινε μόνο στη σφαίρα της φαντασίας σου. Έπεσες στο λάκκο, που έσκαβες για τους άλλους. 
Επειδή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια Βαγγέλη, θα υπάρξει και συνέχεια, στο Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ».
                                                                                                      https://mail.google.com/mail/images/cleardot.gifΑνδρέας Μπέτσης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money