Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

ΓΙΑΡΕΝΗΣ ΣΤΟΝ «ΣΠΟΡ FM»: ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΕΠΣΑΝΑ…



Την άποψη ότι είχε να αντιμετωπίσει ολόκληρο το σύστημα της ΕΠΟ, που υποστήριζε το αντίπαλο ψηφοδέλτιο με επικεφαλής τους Παπαμακάριο-Χρυσάφη, εξέφρασε ο Δημήτρης Γιαρένης μιλώντας χθες στον ΣΠΟΡ FM 94,6. Απέφυγε φυσικά να αναφέρει (ούτε καν ρωτήθηκε) αν είχε θερμό και διαρκή συμπαραστάτη, το σύστημα υποστήριξης της «Συμμαχίας»!
Ο νέος πρόεδρος της ΕΠΣΑΝΑ τόνισε ότι 34 σωματεία εξέφρασαν την εμπιστοσύνη τους στην δική του παρέα υποψηφίων, επισημαίνοντας ότι στο ελληνικό ποδόσφαιρο απαιτείται να δοθεί διαφορετική κατεύθυνση και να γίνει «επανεκκίνηση».
Μερικά απ’ όσα δήλωσε ο Δημήτρης Γιαρένης στην εκπομπή «Αποκάλυψη Τώρα», των δημοσιογράφων Άρη Ασβεστά και Βασίλη Παπαθεοδώρου:
Για το από ποια πλευρά έλαβε υποστήριξη: «Από τα 34 σωματεία της ΕΠΣΑΝΑ, που με ψήφισαν. Εγώ θα έλεγα ότι είχα απέναντί μου το σύστημα της ΕΠΟ, που υποστήριζε το αντίπαλο ψηφοδέλτιο».
Για το ότι το αντίπαλο ψηφοδέλτιο υποστήριζε ο Μανώλης Κονταρός: «Δημοσιογράφοι είστε και εσείς ξέρετε καλύτερα. Εμένα η παρουσία του δεν με ενόχλησε και μάλιστα μου έδωσε και συγχαρητήρια. Δεν μπορώ να γνωρίζω τη σχέση του με το ποδόσφαιρο. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του».
Για το ελληνικό ποδόσφαιρο: «Εμένα με ενδιαφέρει να προχωρήσει η ΕΠΣΑΝΑ και να λειτουργήσει, καθώς μέχρι τώρα δεν λειτουργούσε. Το ελληνικό ποδόσφαιρο θέλει μια επανεκκίνηση. Μια αλλαγή κατεύθυνσης».
Για την Γενική Συνέλευση της ΕΠΟ: «Στείλαμε ένα χαρτί με την εκπροσώπηση που θα έχουμε και θα δούμε αν θα μας αφήσουν να μπούμε. Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τους συνεργάτες μου για το αν θα καταψηφίσουμε τον διοικητικό απολογισμό. Δεν θέλω να πω δημόσια, αλλά όλα θα είναι φανερά και δεν είμαι από αυτούς, που όταν έρθει η ώρα θα κρυφτώ στην τουαλέτα»!
Για το αν θα υπάρξει αλλαγή κατάστασης στη διοίκηση της ΕΠΟ: «Έτσι φαίνεται, κι έτσι ακούγεται, αλλά δεν έχω ασχοληθεί στενά μ’ αυτό το θέμα, γιατί ήμουν αφοσιωμένος στην εκλογική διαδικασία της ΕΠΣΑΝΑ. Είναι κάτι που θα το δούμε με τον καιρό».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money