Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΣ: «ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΩ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ»



Διαμαρτύρεται με δήλωσή του ο Γ. Παπαμακάριος, ότι τον απειλούν τηλεφωνικά, καλώντας τον από απόκρυψη, προκειμένου να μην κατέλθει στις εκλογές!
Στην καταγγελία του αναφέρει σχετικά: «Μου τηλεφωνούν από απόκρυψη και με απειλούν να μην κατέβω στις εκλογές! Αυτά εμένα δεν με πτοούν. Ήδη, ενημέρωσα τις διωκτικές αρχές για τα περαιτέρω. Καταγγέλλω ότι χθες Τετάρτη 15/6, δέχθηκα 3 κλήσεις από απόκρυψη. Μία στις 3 το μεσημέρι, την οποία όντας παρών άκουσε σε ανοικτή ακρόαση και ο Σταύρος Χρυσάφης, δεύτερη στις 11 το βράδυ που άκουσε -κατά τύχη- σε ανοικτή ακρόαση και ο δημοσιογράφος Θοδωρής Κοτσώνης και τρίτη στη 1.25’ τη νύχτα (ξημερώματα Πέμπτης) αλλά επειδή δεν σηκώνω το κινητό μου τέτοια ώρα, πήραν στο σταθερό (που έχω κάνει εκτροπή) κι απείλησαν τον γιο μου, νομίζοντας ότι απευθύνονται σ’ εμένα! Αυτό που έλεγαν και στις 3 κλήσεις ήταν να αποσυρθώ από τις εκλογές, “αλλιώς θα δεις τι θα πάθεις"! Αυτά είναι τα νέα ήθη που θέλουν να φέρουν στην ΕΠΣΑΝΑ οι ανανεωτές. Όπως ήταν φυσικό, ενημέρωσα τις διωκτικές αρχές και θα υπάρξει συνέχεια. Αυτά εμένα δεν με πτοούν. Φαίνεται ότι κάποιοι χάνουν τις εκλογές και χρησιμοποιούν πλέον κάθε μέσο, νομίζοντας ότι θα μ’ επηρεάσουν».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money