Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΑΡΑΝΗ



Στιγμιότυπο από τις 21/4/2012 με τον Γ. Γκαράνη ν' αποθανατίζεται με την φανέλα του Νικηφόρου
Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Νικηφόρος, τονίζονται τα ακόλουθα: Ιδιαίτερα στενοχωρημένος και προσβεβλημένος είναι ο πρόεδρος του Νικηφόρου Γιάννης Γκαράνης, για όσα έγιναν στην Γενική Συνέλευση της ΕΠΣΑΝΑ στις 22/6/2016. Η απόφαση του Δ.Σ. να μην ψηφίσει -όντας νόμιμος- ο πρόεδρος του Νικηφόρου, ομάδας Α’ κατηγορίας ΕΠΣΑΝΑ, με την δικαιολογία ότι φέρεται ως ποδοσφαιριστής της ίδιας ομάδας, χαρακτηρίσθηκε απ’ τους παρισταμένους επιεικώς γελοία.
Ο ίδιος ο κ. Γκαράνης, αγανακτισμένος δήλωσε: «Θεωρώ απαράδεκτη και κατευθυνόμενη την απόφαση του απελθόντος Δ.Σ. της ΕΠΣΑΝΑ, να μου απαγορεύσει να ψηφίσω με την δικαιολογία ότι είμαι εν ενεργεία ποδοσφαιριστής! Ποδοσφαιριστής 61 ετών, με κινητικό πρόβλημα, λόγω χρόνιου τραυματισμού στο δεξί γόνατο. Με δυσκολία περπατάω… Με βάφτισαν ποδοσφαιριστή για να μην έχω δικαίωμα ψήφου. Δελτίο ποδοσφαιριστή τυχαίνει να έχω στον Νικηφόρο από την ίδρυσή του, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι εν ενεργεία ποδοσφαιριστής. Γεγονός που επιβεβαιώνεται και με απόφαση του Δ.Σ. της ΕΠΣΑΝΑ, ότι ποδοσφαιριστής μπορεί να αγωνισθεί μέχρι την ηλικία των 42 ετών και μετά είναι ανενεργός, δεν υπάρχει! Για μένα θεώρησαν ότι είμαι στα 61 μου, σε πλήρη αγωνιστική κατάσταση, σε πλήρη φόρμα και …σαρώνω τα γήπεδα!
Ντροπή σε όσους πήραν αυτή την απόφαση και πολύ περισσότερο στον απελθόντα πρόεδρο Γιώργο Φλαμπούρη, που η ψήφος του μέτρησε διπλή, ικανή να με αποκλείσει από την ψηφοφορία. Εμένα, που τα χρόνια της λειτουργίας του Νικηφόρου έχω ξοδέψει τόσα χρήματα, με όσα θα μπορούσα σήμερα να αγοράσω δύο πολυκατοικίες… Χρήματα που χρησιμοποίησα για να λειτουργήσει όλα αυτά τα χρόνια η ομάδα στα πρωταθλήματα της ΕΠΣΑΝΑ.
Η πρόθεσή μου να υποστηρίξω στις εκλογές τον φίλο γιατρό Ξενοφώντα Ρούσση, που κατέβηκε με την παράταξη του Δημήτρη Γιαρένη, ήταν η βασική αιτία που δεν μου επέτρεψε η απελθούσα διοίκηση -που επρόσκειτο στην αντίπαλη πλευρά- να ψηφίσω. Έτσι, άφησε το τελευταίο μελανό σημείο της …προσφοράς της στα σωματεία, που στηρίζουν την λειτουργία της Ένωσης»!

Σημείωση των «Νέων της ΕΠΣΑΝΑ»: Ο κ. Γκαράνης δεν έχει αποσύρει το δελτίο του από το δυναμολόγιο του συλλόγου του. Έτσι, θεωρείται εσαεί ποδοσφαιριστής εν ενεργεία σε οποιαδήποτε ηλικία. Με τον ίδιο τρόπο, απεκλείσθησαν κι άλλοι υποψήφιοι για τις εκλογές ή εν δυνάμει ψηφοφόροι, ενώ πριν από 4 χρόνια απεκλείσθη από την εκλογική διαδικασία και πρόεδρος άλλη ομάδας (ο κ. Καλογεράκος του Αστέρα Γλυκών Νερών) που δεν είχε επίσης αποσύρει το αγωνιστικό του δελτίο. Δυστυχώς, έτσι είναι ο κανονισμός. 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money