Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΟΡΦΟΝΙΟΥ

Ο 27χρονος τερματοφύλακας του Αφιδναϊκού Κώστας Μορφονιός, απαντώντας σε σχόλιο για «προβληματική συμπεριφορά προς συμπαίκτες, αντιπάλους και θεατές» στον αγώνα Καλυβίων-Αφιδναϊκού 1-1, δήλωσε σχετικά: 
«Για όσους είπαν ότι η συμπεριφορά μου ήταν προβληματική, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ούτε προς τους συμπαίκτες μου ούτε προς τους αντιπάλους μου. Απλά, θεατές του αγώνα, από την ώρα που φθάσαμε στο γήπεδο Καλυβίων, με έβριζαν με αχαρακτήριστες βρισιές που αφορούσαν την οικογένειά μου! Τέτοια συμπεριφορά δεν έχω ξανασυναντήσει στα 10 χρόνια που παίζω μπάλλα στις τοπικές κατηγορίες. Τώρα, σε ότι αφορά την διαχείριση του παιχνιδιού για λογαριασμό της ομάδας μου, θα πω ότι κάνω τα πάντα για την ομάδα μου και το συμφέρον της. Όμως, η αγωνιστική μου συμπεριφορά κρίνεται μόνο από τον διαιτητή του παιχνιδιού και όχι από τους θεατές, που καταλαβαίνω ότι ενδιαφέρονται για το συμφέρον της δικής τους ομάδας… Ως εδώ, λοιπόν, τα σχόλια. Με την ευκαιρία ευχαριστώ δημόσια τους παράγοντες που με βοήθησαν και μου συμπαραστάθηκαν πριν, κατά την διάρκεια και μετά το τέλος του συγκεκριμένου παιχνιδιού». 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money