Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Π. ΤΣΙΓΚΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΔΑ


Ο Πέτρος Τσιγκούλης παραιτήθηκε από την τεχνική ηγεσία της Αρτέμιδος, μετά την νικηφόρα αναμέτρηση με τον Εθνικό Ν. Μάκρης. Ως κίνηση «μη περαιτέρω» θεωρείται αυτή από πλευράς του έμπειρου τεχνικού, ο οποίος «κουράσθηκε» κυρίως από την έλλειψη γηπέδου αλλά κι από άλλα λειτουργικά προβλήματα. Στην σχετική του δήλωση επισημαίνει: «Ποτέ δεν πρέπει να αποφασίζεις εν θερμώ αλλά και ποτέ μετά από μεγάλη χαρά, γιατί συνήθως παρασύρεσαι από το συναίσθημα. Έτσι, παρ' όλο που οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μου έδωσαν πολύ μεγάλη χαρά, η απόφασή μου είχε ήδη παρθεί αρκετά πριν τον αγώνα και δεν έχει να κάνει με τίποτα προσωπικό ή να εκφράσω κάποιο παράπονο. Αν κάτι με ενοχλεί, το κρατάω πάντα για τον εαυτό μου, διότι όλοι κάνουμε λάθη και σίγουρα κάποιοι θα έχουν παράπονα κι από εμένα. Δεν θέλω, λοιπόν, κανένας να σχολιάσει την απόφασή μου και ας σκεφτεί ότι θέλει. Το μόνο που θέλω να πω δημόσια είναι ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για την συνεργασία μου με τον Α.Ο. Αρτέμιδας. Θέλω όλοι όσοι μπορούν, να σταθούν δίπλα στην ομάδα και στον κύριο Σερέτη, καθώς και στο υπόλοιπο Δ.Σ. στην δύσκολη καμπή για την ομάδα. Επίσης, ευχαριστώ τους συνεργάτες μου και τους ποδοσφαιριστές μας. Καλή συνέχεια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money