Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΡΟΥΓΓΕΡΗ

Από τον ταμία του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α. κ. Πέτρο Ρουγγέρη, λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Επειδή με εξέπληξε η τοποθέτηση του φίλου Γεωργίου Νικολάου, οφείλω κι εγώ σε  απάντησή του, να τοποθετηθώ και να ζητήσω την ανάρτηση της τοποθετήσεώς μου. Απώτερος σκοπός μου είναι η ενημέρωση των σωματείων μας, προκειμένου αυτά να έχουν ολοκληρωμένη άποψη. Κατ’ εμέ πρέπει να πρυτανεύει η εξυπηρέτηση - ενημέρωση των σωματείων και όχι η προβολή των όποιων προσωπικών μας σκέψεων, πράγμα το οποίο προσπάθησα να υλοποιήσω μέχρι σήμερα.  


Φίλε Γιώργο, το να μην σε εκφράζουν οι όποιες δηλώσεις μας - ανακοινώσεις μας, την δημοσίευση των οποίων είχες συμφωνήσει κι εσύ, είναι δικαίωμά σου. Πράττεις δε πολύ καλά, αφού δεν σε εκφράζει η κίνησή μας, να στηρίξεις την κίνηση του φίλου κ. Βελτανιώτη, μιας αξιόλογης προσωπικότητας.

Φίλε Γιώργο, η κίνηση των τεσσάρων ουδέποτε σε εκβίασε. Το όνομά σου στην ανακοίνωσή της, ανεγράφη με την σύμφωνη δική σου γνώμη. Πιστεύω ότι οι όποιες δημοκρατικές αποφάσεις, που πρέπει να διακατέχουν όλους μας, είναι δικαίωμα του καθενός. Στο πλαίσιο δε αυτό χαιρετώ την απόφασή σου, ελεύθεροι πολίτες είμεθα άλλωστε.

Φίλε Γιώργο, η κίνησή μας  και μόνο εκ της συστάσεώς της, δεν στηρίζει την παράταξη Μαγουλά, καθότι το πιστεύω μας για την επόμενη μέρα και το δικό μου φυσικά, είναι διαφορετικό από αυτό του κ. Μαγουλά. Άλλωστε, είναι γνωστές οι αντιπαραθέσεις μου -σε κόσμιο πάντα επίπεδο- με τον κ. Μαγουλά. Είναι γνωστή η ομολογία του, με την οποία με έθετε στον χώρο της (εσωτερικής) αντιπολιτεύσεως. Υπενθυμίζω ότι εσένα -αν και πραγματική αντιπολίτευση- σε θεωρούσε συμπολίτευση.

Φίλε Γιώργο, θα ήθελα να επισημάνω ότι για εμάς, η επόμενη μέρα της ΕΠΣΑΝΑ είναι αυτοσκοπός μας. Είναι σίγουρο ότι πάνω απ’ όλα, προέχει η συνέχεια της Ενώσεως και όχι οι προσωπικές κόντρες και οι αντιπαραθέσεις. Ναι, το πιστεύω μας είναι να στηρίζουμε την Ένωση και όχι να την οδηγήσουμε -εδώ και τώρα- στα τάρταρα, προκειμένου να «πέσει» ο κ. Μαγουλάς. Τα σωματεία δε είναι αυτά, που μέσω της ψήφου των, θα αποφασίσουν για το νέο Δ.Σ.

Φίλε Γιώργο, επειδή δεν έχω μάθει να κρύβομαι αλλά να λέω ευθαρσώς και ανοικτά την άποψή μου, το ότι παραμένω στην Εκτελεστική Γραμματεία δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο πέρα από την ανησυχία μου, ότι θα προκύψει μέγα πρόβλημα στην Ένωση, με την παραίτησή μου. Είμαι δε υπόλογος απέναντι σε αυτούς που με ψήφησαν και όχι σε οποιονδήποτε άλλον, ο οποίος βάζοντας τις προσωπικές του επιθυμίες μπροστά, δεν ενδιαφέρεται για το αύριο της Ενώσεώς μας.

Φίλε Γιώργο, πάνω από όλα βάζω το αύριο της Ένωσης, κι ας …πάω σπίτι μου. Προσωπικά πιστεύω δε, ότι το μέχρι τώρα παραχθέν έργο μου, δικαιώνει τους ανθρώπους που με ψήφησαν και με έστειλαν στο Δ.Σ. της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α.

Φίλε Γιώργο, εκφράσεις όπως «τσιράκια του πολιτικού κατεστημένου», θεωρώ ότι δεν έχουν χώρο στο Αθλητισμό. Να  είσαι σίγουρος ότι εμείς δεν έχουμε καμία σχέση με τέτοιου είδους εκφράσεις. Καλό θα είναι οι πολιτικές πεποιθήσεις του καθενός μας, να μένουν μακριά από τον χώρο του αθλητισμού και κατ’ επέκταση από τον χώρο της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α.

Φίλε Γιώργο, επειδή σε θεωρώ δυναμικό άνθρωπο, είναι πιο τίμιο να ονομάζεις το άτομο του Δ.Σ. που κατά την υποκειμενική σου άποψη στηρίζει τον κ. Μαγουλά. Αντιθέτως, με το να φωτογραφίζεις «κάποιον», υπάρχει κίνδυνος τα σωματεία να οδηγηθούν σε λανθασμένα συμπεράσματα. Μην αισθάνεσαι άσχημα, φίλε Γιώργο, πες ότι φωτογραφίζεις εμένα. Δεν με ενοχλεί, ή αν επιθυμείς δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αυτοί που θα με κρίνουν, είναι τα σωματεία. Να είσαι καλά και εύχομαι ένα έντιμο, ηθικό από όλους μας προεκλογικό αγώνα». 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money