Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ



Αναμενόμενη ήταν η αντίδραση του «απελθόντος με το ζόρι» γενικού γραμματέα της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α. Γρηγόρη Αποστολίδη, στις ραγδαίες διοικητικές εξελίξεις της Ένωσης. Σε σχετική του ανακοίνωση ο κ. Αποστολίδης, κατηγορεί ευθέως τον πρόεδρο κ. Μαγουλά ότι δεν έλαβε υπόψη του το καταστατικό, αφήνοντας να εννοείται ότι η απόφαση για την αντικατάστασή του είναι αντικανονική!

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης ακολουθεί: «Κατά καιρούς καλούμαστε όλοι, σε οποιοδήποτε χώρο κι αν ανήκουμε, να κάνουμε επιλογές. Τα κριτήρια των επιλογών είναι καθαρά υποκειμενικά και ο καθένας επιλέγει σύμφωνα με τις προσωπικές του αρχές, αξίες και φιλοσοφία ζωής. Με βάση τα παραπάνω, αποφάσισα να συμπορευθώ με μία αξιόλογη ομάδα ανθρώπων, που μας συνδέουν κοινοί στόχοι, σκοποί και φιλοσοφία για το ποδόσφαιρο.
Μετά και τις αποφάσεις της τελευταίας συνεδρίασης του Δ.Σ. της Ένωσης (Πέμπτη 15/3), δεν υπάρχει πλέον -ούτε στο ελάχιστο- κάποιο υπόλειμμα ηθικής ένστασης και προβληματισμού για την απόφασή μου.
 

Ο πρόεδρος της Ένωσης Φώτης Μαγουλάς, μη λαμβάνοντας υπόψη του το άρθρο 33 παρ. 3 του καταστατικού της Ένωσης, περί έγκαιρης κοινοποίησης της ημερήσιας διάταξης στα μέλη του Δ.Σ., την διαφωνία μελών περί της νομιμότητας της διαδικασίας και παρότι δεν κατατέθηκε έγγραφη παραίτησή μου από την θέση του Γεν. Γραμματέα (η οποία δεν  υποβλήθηκε λόγω απουσίας μου από την συνεδρίαση), προχώρησε ερήμην μου σε αναδιάρθρωση του Δ.Σ. και σε αντικατάστασή μου.

Η καθυστέρηση της παραιτήσεώς μου, που θα γινόταν -ούτως η άλλως- λόγω δεοντολογίας, οδήγησε στο να αποδειχθεί για μια ακόμη φορά, η ορθότητα της κρίσεως και της επιλογής μου. Και να δικαιωθώ με την στάση κάποιων ανθρώπων…!
 
Στις προηγούμενες εκλογές ζήτησα την ψήφο σας, πιστεύοντας πάντα ότι η Ένωση πρέπει να λειτουργεί με ένα σαφές πλέγμα νόμων και κανόνων. Πάντα ισόνομα και ισότιμα προς όλα τα σωματεία. Ποτέ δεν ενήργησα με ιδιοτελείς σκοπούς, από όποια θέση και αν κατείχα στο Δ.Σ. (Α’ αντιπρόεδρος, πρόεδρος της Επιτροπής Κανονισμών και Ενστάσεων, γεν. γραμματέας). Το πρώτο μου μέλημα προς όλους εσάς, ήταν και παραμένει, να είμαι ειλικρινής και να σας κοιτώ στα μάτια. Η ειλικρίνεια δεν έβλαψε ποτέ το συμφέρον των σωματείων, σε αντίθεση με τις πελατειακές σχέσεις που πραγματικά το βλάπτουν.

Τα οράματά μου πολλά. Όμως, σε μία παγιωμένη νοοτροπία συνηθειών και συνθηκών, με συνεχή προσπάθεια μέσα από το Δ.Σ., κατάφερα να πετύχω έστω και τα λίγα (κατέθεσα τις παρακάτω καθώς και άλλες προτάσεις στο Δ.Σ. της Ένωσης, με αρ. πρωτ. 630/20-7-2010):
1) Υποχρεωτική συμμετοχή ακαδημιών στις ομάδες όλων των κατηγοριών.
2) Επιστροφή των εξόδων διαιτησίας στις υποδομές.
3) Στελέχωση της Πειθαρχικής Επιτροπής με νομικούς.
4) Μη χρησιμοποίηση χωμάτινων και άλλων γηπέδων, επικίνδυνων για την σωματική ακεραιότητα των ποδοσφαιριστών (π.χ. Λεκάνες).

Θέλω να πιστεύω ότι η πορεία και η στάση μου, αποδεικνύουν ότι σέβομαι την ιστορία κάθε σωματείου που εκπροσωπώ, όπως και τους παράγοντες, που με προσωπικές πραγματικά θυσίες συνεχίζουν -παρά το δύσκολο των καιρών- να συμβάλλουν στη διατήρηση και ανάπτυξη του αθλήματος του ποδοσφαίρου.
Σ’ αυτή την ποδοσφαιρική παρέα, ξέρουμε ο ένας τον άλλον πολύ καλά»!
 
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ
Μέλος Δ.Σ. ΕΠΣΑΝΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money