Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

«ΕΞΟΔΟΣ» ΤΣΟΥΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ



Ο Γιώργος Τσούκας έφυγε από τα Γλυκά Νερά! Την απίστευτη είδηση μας μετέφερε ο ίδιος… Ο τερματοφύλακας που προσέφερε τα πάντα στην ομάδα του (ήταν και αρχηγός) τα τελευταία 3 χρόνια, είπε «αντίο» στον προπονητή και τους παράγοντες των Γλυκών Νερών, οι οποίοι –παρά τις οχλήσεις- απέφυγαν να συζητήσουν μαζί του!
Ο Γιώργος Τσούκας ευχαρίστησε όλους, κι έγραψε στη σελίδα του στο f/b: «Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν... Την έφαγα κι εγώ από ανθρώπους δικούς μου!!! Για ένα πράγμα είμαι υπερήφανος. Φεύγω με το κεφάλι ψηλά! Άλλη μια σελίδα γύρισε στη ζωή μου και θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου, αλλά κι όλους αυτούς που με απογοήτευσαν έστω και την τελευταία στιγμή»!
Ήδη, ο έμπειρος τερματοφύλακας συζητάει πολλή σοβαρή πρόταση συνεργασίας με σύλλογο της περιοχής.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money