Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Α.Ο. ΑΝΟΙΞΗΣ



Ο πρώην γενικός αρχηγός του Α.Ο. Άνοιξης κ. Γρηγόρης Πατρίκιος, μας κοινοποίησε το ακόλουθο κείμενο προς δημοσίευση: «Κύριε Κοτσώνη, θα ήθελα να σας ενημερώσω, σε συνέχεια της ανακοίνωσης που δημοσιεύσατε στις 11/7/2013, πως παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες, τις οποίες έκανα για να μου επιστραφούν τα λειτουργικά έξοδα της περιόδου 2012-2013 τα οποία κάλυψα προσωπικώς για λογαριασμό του Α.Ο. Άνοιξης, αυτές απέβησαν άκαρπες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγες ημέρες πριν από τη δεύτερη εισαγωγή μου στο νοσοκομείο, πραγματοποιήθηκε συνάντηση -συγκεκριμένα στις 22/7/2013- στο Κοινοτικό Κατάστημα της περιοχής με τους κ.κ. Κυριάκη, Γιαρένη και Νίκα. Αν και προσήλθα με θετική πρόθεση και διάθεση για το καλό της ομάδος, διαπίστωσα απογοητευμένος, για άλλη μια φορά, πως τίποτα δεν επρόκειτο να τηρηθεί από αυτά που είχαν συμφωνηθεί.
Το εξοργιστικό είναι ότι και σ’ εκείνη τη συνάντηση (αλλά και σε άλλες περιπτώσεις), έπεσα θύμα αστήρικτων, προσβλητικών και δυσφημιστικών επιθέσεων από τους εκπροσώπους του σωματείου, οι οποίοι δεν σεβάσθηκαν τουλάχιστον το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω.
Έκλεισα τ’ αυτιά μου σε όλα αυτά, κάνοντας υπομονή σχεδόν ένα χρόνο, για να μη διαταραχθεί πάνω απ’ όλα η πορεία της ομάδας. Έχοντας, λοιπόν, αποφύγει η ομάδα κάθε κίνδυνο υποβιβασμού, έστειλα εξώδικη δήλωση-διαμαρτυρία στις 7/4/2014, κατά του αθλητικού σωματείου «Α.Ο. Άνοιξη», ζητώντας να μου καταβληθούν τα οφειλόμενα και ενημερώνοντας πως σε αντίθετη περίπτωση θα προσφύγω δικαστικώς, ασκώντας κάθε νόμιμο δικαίωμα.
Δυστυχώς δεν έλαβα καμία απάντηση και κατά συνέπεια στις 29/5/2014 ζήτησα να ληφθούν ασφαλιστικά μέτρα κατά του σωματείου «Α.Ο. Άνοιξη», τα οποία θα συζητηθούν στις 8/7/2014.
Κλείνοντας, θέλω να επισημάνω πως ήταν τιμή μου, που διετέλεσα γενικός αρχηγός στην ομάδα της καρδιάς μου. Την αγάπη μου γι’ αυτή, δεν μπορεί να μου την στερήσει κανείς, ειδικά αυτοί που την θεωρούν κτήμα τους. Έχω μάθει πλέον στα 39 μου χρόνια, να αγωνίζομαι για το δίκιο μου με οποιοδήποτε κόστος. Επιθυμώ, λοιπόν, να δικαιωθώ ηθικά και υλικά για την αλήθεια που υποστηρίζω και έζησα».
Με εκτίμηση
Πατρίκιος Γρηγόριος

* Το δημοσίευμα της 11/7/2013, με τίτλο «ΑΝΟΙΞΗ: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ ΜΕ ΑΙΧΜΕΣ»…
Με τίτλο «ανακοίνωση αποχώρησης» ο γενικός αρχηγός του Α.Ο. Άνοιξης κ. Γρηγόρης Πατρίκιος, μας κοινοποίησε την απόφασή του να αποχωρήσει για λόγους αξιοπρέπειας και ηθικής υπόστασης, δηλαδή λόγω διαφοράς φιλοσοφίας, από την θέση αυτή. Στην επιστολή του ο κ. Πατρίκιος αφήνει αιχμές και σχολιάζει την συμπεριφορά παραγόντων του συλλόγου, δηλώνοντας ότι δεν τηρήθηκε η συμφωνία που είχε γίνει στην αρχή της προηγούμενης αγωνιστικής περιόδου, καθώς χαρακτηρίζει αστείες τις δικαιολογίες που του παρασχέθηκαν, ζητώντας παράλληλα οι «κουρασμένοι» να αποχωρήσουν...
Αναλυτικά, στην ανακοίνωσή του ο κ. Πατρίκιος αναφέρει: «Είμαι στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω την αποχώρησή μου από την θέση του γενικού αρχηγού του Α.Ο. Άνοιξης, διότι μετά την τελευταία συνάντηση που είχα με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (κ.κ. Γ. Κυριάκη, Δ. Γιαρένη, Α. Νίκα), είναι σαφές πλέον ότι έχω διαφορετική φιλοσοφία από τους συγκεκριμένους διοικητικούς παράγοντες του ποδοσφαίρου.
Η αξιοπρέπειά μου καθώς και η ηθική μου υπόσταση, δεν επιτρέπουν την παραμονή μου στον σύλλογο, τον οποίο παρακολούθησα πιστά τα τελευταία επτά χρόνια, και είχα την τιμή να είμαι εκπρόσωπός του στα γήπεδα την περίοδο που έληξε. Άλλωστε, είναι γνωστό σε όλους ότι η ενασχόλησή μου με την ομάδα, δεν αποσκοπούσε σε περαιτέρω παραγοντισμούς στην ΕΠΣΑΝΑ ή στην ΕΠΟ ή σε προσωπική προβολή για τα κοινά της περιοχής μας. Πιστεύω επίσης, ότι έχει έλθει η ώρα να αποχωρήσουν αυτοί που αισθάνονται κουρασμένοι και όχι απλά να το λένε! Έτσι, ώστε να αναλάβουν ευθύνη, όσοι πραγματικά θέλουν να προσφέρουν στον σύλλογο.
Θα ήθελα ακόμη να διευκρινίσω τα εξής: Ξεκίνησα πέρυσι τον Σεπτέμβριο, χωρίς να υπάρχει το παραμικρό απόθεμα χρημάτων στο ταμείο της ομάδας και κατάφερα –κυρίως με προσωπικό οικονομικό κόστος– να ολοκληρώσω την χρονιά, έχοντας την αμέριστη κατανόηση του προπονητή μας και των ποδοσφαιριστών μας. Οι οικονομικές υποχρεώσεις που έχουν απομείνει ανεκπλήρωτες είναι ελάχιστες και δημιουργείται πλέον ένα σημαντικό απόθεμα από την επιχορήγηση που θα εισπράξει από τον δήμο ο σύλλογος αυτή την εβδομάδα.
Έκπληκτος στην τελευταία συνάντηση, ενημερώθηκα ότι το ποσό αυτό θα καλύψει ανάγκες της νέας περιόδου! Είναι πραγματικά περίεργο, για να μην πω αστείο, να ακούω πως πληρώθηκε αθλητικό υλικό αξίας 4.000 ευρώ (!), την στιγμή που η ομάδα πέρυσι είχε μια εμφάνιση (και μια δεύτερη από ένα χορηγό), με βασικές ελλείψεις σε φούτερ, φόρμες, αντιανεμικά, τσάντες, μπάλλες κλπ. Αυτά εξάλλου, είναι γνωστά σε όποιον έζησε την περυσινή χρονιά από κοντά… Επίσης, είναι αστείο να ακούω ότι το ίδιο ποσό θα δαπανηθεί δήθεν κι εφέτος!
Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα της αγωνιστικής περιόδου που έληξε, ήταν ότι παρ’ όλο που πολλοί παράγοντες της ομάδας ήταν άφαντοι, όχι μόνο οικονομικά αλλά ακόμη κι από τους αγώνες της ομάδας μας, αντιδρούσαν σε προσωπικές μου αποφάσεις και ήθελαν να επιβάλλουν την δική τους άποψη. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να με εκθέτουν συνεχώς στα μάτια του έμψυχου αθλητικού δυναμικού της ομάδας. Είναι κατανοητό ότι με αυτές τις συνθήκες δεν μπορώ να παραμείνω στον Α.Ο. Άνοιξης και κατά την νέα χρονιά, κάτι που γνωστοποίησα ήδη στο διοικητικό συμβούλιο, καθώς επίσης ότι οφείλουν να μου επιστρέψουν όσα –και μόνο- λειτουργικά έξοδα της ομάδας κάλυψα πέρυσι ιδίαις δαπάναις, όπως άλλωστε είχε συμφωνηθεί, μέχρι να διευκολυνθεί η ομάδα, τα οποία –σε κάθε περίπτωση- θα διεκδικήσω με κάθε νόμιμο μέσο.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές και τον προπονητή μας για την συνεργασία που είχαμε, πραγματικά μέσα από αντίξοες συνθήκες και εντάσεις».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money