Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΡΟΥΓΓΕΡΗ

Ευχαριστήρια επιστολή με παράλληλη αναφορά της δραστηριότητάς του, έστειλε προς όλους τους παράγοντες και τα σωματεία της Ένωσης ο Πέτρος Ρουγγέρης, στέλεχος της προηγούμενης διοίκησης και υποψήφιος στις πρόσφατες εκλογές. Ο κ. Ρουγγέρης γράφει στην ανοικτή επιστολή του:
«Στα τέσσερα έτη ενασχόλησής μου, αφενός με τα οικονομικά της Ενώσεώς μας κι αφετέρου με τις υποδομές αυτής, πρυτάνευε για μένα το μέλλον και η εξέλιξη της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α. Στόχευα πάντοτε στην παραγωγή έργου, καθότι ήμουν υποχρεωμένος, για την τιμή που μου κάνατε, να σας εκπροσωπήσω στην Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α.
Ενδεικτικά αναφέρω μερικές από τις προτάσεις μου στο Δ.Σ. της Ενώσεως:
1) Η μηχανογράφηση του ταμείου.
2) Η θέσπιση του εαρινού τουρνουά.
3) Η καθιέρωση βοηθών διαιτητών στις υποδομές.
4) Η θέσπιση και η μορφή τουρνουά prejuniors.
5) Η ενίσχυση των υποδομών σε επίπεδο διαιτησίας.
Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε με την ψήφο σας. Εκτός των άλλων, μου δώσατε την ευκαιρία να προσφέρω στο πολύπαθο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.
Εύχομαι δύναμη και όρεξη στους εκάστοτε εκπροσώπους σας, για προσφορά και αναβάθμιση της Ενώσεώς μας, γενικότερα δε του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου».  
                                                 Μετά τιμής
                                              Π. ΡΟΥΓΓΕΡΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money