Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΘΩΜΑ ΡΟΥΣΣΗ


Ο πρώην κοινοτάρχης, δημοτικός σύμβουλος Δήμου Ωρωπίων σήμερα και πρόεδρος του Α.Ο. Συκαμίνου Θωμάς Ρούσσης, που εξελέγη στο νέο Δ.Σ. της ΕΠΣΑΝΑ, πρώτος σε ψήφους, εξέδωσε την ακόλουθη ευχαριστήρια επιστολή:
«Φίλοι μου, παράγοντες του ποδοσφαίρου. Πρώτα από όλα, θέλω να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, που με τιμήσατε με την ψήφο σας και με φέρατε στην πρώτη θέση σε σταυρούς προτίμησης (31), από όλους τους υποψηφίους, για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ανατολικής Αττικής.
Επίσης, θέλω να σας υποσχεθώ πως τόσο εγώ όσο και ο Συνδυασμός μας «ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ - ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ», θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των ποδοσφαιρικών  πραγμάτων, τιμώντας την ψήφο στήριξης των σωματείων της Ανατολικής Αττικής.
Είναι αυτονόητο ότι θα υπηρετήσω με την ίδια συνέπεια, τις ίδιες αρχές, το ίδιο ήθος και την ίδια αξιοπρέπεια και θα πορευτώ καθ’ όλη τη χρονική περίοδο, πιστός στα όσα η θέση μου στο Διοικητικό Συμβούλιο ορίζει, από οποιοδήποτε μετερίζι.
Με την ηθική σας στήριξη, θα ασκήσω υπεύθυνα τα νέα μου καθήκοντα, κρατώντας μόνο τα θετικά σημεία που αφήνει η απερχόμενη διοίκηση.
Στην «ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ - ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ», θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί,  ώστε ο Συνδυασμός μας να αποτελέσει σταθερό και μόνιμο σημείο για την αλλαγή της ποδοσφαιρικής ιδέας και της ευγενούς άμιλλας στην Ανατολική Αττική.
Σκοπός μας είναι τα επόμενα χρόνια, το μήνυμά μας να γίνει αποδεκτό από όλους τους παράγοντες του ποδοσφαίρου. Και είμαι βέβαιος ότι η  παράταξη που δημιουργήσαμε, σύντομα θα αλλάξει την όψη της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α.».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money