Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

ΕΡΧΟΜΟΣ Γ. ΠΕΠΠΑ – ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ Ξ. ΡΟΥΣΣΗ


ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΠΠΑΣ

Με την παρουσία του νεοεισελθόντος μέλους Γιώργου Πέππα, συνεδρίασε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΠΣΑΝΑ, την Τετάρτη 12/6 με τρέχοντα θέματα συζήτησης. Ο πρόεδρος του Δ.Σ. Γιώργος Παπαμακάριος καλωσόρισε τον κ. Πέππα, που αντικατέστησε τον παραιτηθέντα Ξ. Ρούσση.
Ο Γιώργος Πέππας ήταν πρόεδρος του Α.Ο. Σταμάτας την περίοδο 2011-2012, όταν η ομάδα της Σταμάτας προβιβάσθηκε ως πρωταθλήτρια, από την Β’ στην Α’ κατηγορία.

Η παραίτηση του Ξεν. Ρούσση
Ο γιατρός Ξενοφών Ρούσσης, όπως δήλωσε στην εφημερίδα «Φως», είχε συγκεκριμένους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτηση: «Δεν ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα στις σχέσεις των μελών του Δ.Σ. που θα κατέληγαν σε νομικές αντιπαραθέσεις. Θέλω να δηλώσω στα σωματεία και στους ανθρώπους που με υποστήριξαν και είναι στο πλευρό μου, ότι οι προθέσεις -οι δικές μου και των στενών συνεργατών μου- ήταν η προσφορά και η αδιάλειπτη θέληση για την βελτίωση των πεπραγμένων της ΕΠΣΑΝΑ.
Δυστυχώς, όμως, από την πρώτη παρουσία μου στο Δ.Σ. της Ένωσης και την εκλογή του προεδρείου, διαπίστωσα ότι οι θέσεις και οι καταστάσεις, παρουσιάσθηκαν πολύ διαφορετικές από εκείνες που πριν από μία ώρα είχαμε συμφωνήσει… 
Βέβαια, δεν έχω συνηθίσει σε τέτοιες καταστάσεις και πολύ περισσότερο δεν είμαι διατεθειμένος να συμμετέχω -χωρίς να το θέλω- σε εσκεμμένες αντιπαραθέσεις, σε ίντριγκες και μηχανορραφίες.
Οι τακτικές αυτές είναι μακριά από την δική μου πραγματικότητα και ιδιοσυγκρασία, γεγονός που φάνηκε από την 12χρονη παρουσία μου στην ΕΠΣΑ, ως προέδρου της Υγειονομικής Επιτροπής, όπου μόνο φίλους απέκτησα. Με αυτές τις καταστάσεις, δεν ήταν δυνατόν να συνεχίσω. Και ζητώ συγγνώμη από τα σωματεία που πίστεψαν και πιστεύουν σε μένα».

* Οι προκηρύξεις των νέων πρωταθλημάτων, συμφωνήθηκε να επικυρωθούν την ερχόμενη εβδομάδα, μετά την Γενική Συνέλευση της προσεχούς Δευτέρας 17/6.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money