Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Α.Ο. ΑΝΟΙΞΗΣ: Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ



Δήλωση – απάντηση σχετικά με όσα αναρτήθηκαν στα site «epsana secrets», «epsana news», μας κοινοποίησε ο πρώην παράγοντας της Άνοιξης Γρηγόρης Πατρίκιος, στην οποία αναφέρει:
          «Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενη δήλωσή μου, δεν έχω μάθει να κρύβομαι. Ενημερώθηκα για μια ανυπόγραφη άποψη, που αναρτήθηκε στις 14/7/2014, στο site epsana secrets, στην οποία αναφέρονταν για την υπόθεση της Άνοιξης και μιας άλλης ομάδος, σε εκβιαστές και τυχοδιώκτες. Δεν θα ακολουθήσω στο κατήφορο αυτό, στον οποίο βρίσκονται οι ανώνυμοι αρθογράφοι και οι υποκινητές τους. Ας βάλουν την υπογραφή τους, για να υποστούν και τις συνέπειες των λεγομένων τους.
          Ενημερώθηκα επίσης, πως την ίδια ημέρα υπήρξε άρθρο σε άλλο site, epsana news, με ανακριβείς πληροφορίες και τοποθετήσεις για την πορεία της υπόθεσης, την οποία δήθεν έχω χάσει πριν αυτή εκδικασθε… Είμαι λοιπόν αναγκασμένος να διευκρινίσω τα εξής:
1) Στις 3/6/2014 συζητήθηκε το αίτημά μου για προσωρινή δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων του σωματείου (ΑΟ Άνοιξη), όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, το οποίο και απορρίφΘηκε. ΟρίσΘηκε, όμως, δικάσιμος για τα ασφαλιστικά μέτρα για τις 8/7/2014.
2) Ο δικηγορικός σύλλογος Πειραιώς, εξήγγειλε αποχή για εκείνη την ημέρα, πράγμα το οποίο ανάγκασε τον δικηγόρο μου και μέλος του Συλλόγου, να συμμορφωθεί με την απόφαση, ζήτησε από την πρόεδρο, όμως, την πιο κοντινή διαθέσιμη ημερομηνία για την εκδίκαση της υπόθεσης.
3) Ενώ εκείνη μας είπε για την 1/8/2014, ο δικηγόρος της άλλης πλευράς δήλωσε αδυναμία παρουσίας, γενικά για εκείνη την περίοδο. Έτσι, η πρόεδρος του δικαστηρίου μας πρότεινε την 26/8/2014, ημερομηνία που συμφωνήσαμε όλοι.
4) Δέχθηκα αναίτια λεκτική επίθεση και απειλές -χαμηλοφώνως πάντα- για να μην ακουστούν από άλλους, από τον παριστάμενο πρόεδρο του σωματείου (ΑΟ Άνοιξη).
5) Για τον υπαινιγμό της μη επίδοσης, επειδή ήμουν παρών στο δικαστήριο στη συζήτηση της 3/6, το πρώτο έγγραφο που ζητήθηκε από την πρόεδρο τότε, ήταν το αποδεικτικό της επίδοσης στο σωματείο, το οποίο και κατατέθηκε!
          Σε όλη λοιπόν αυτή την παραπληροφόρηση που υπήρξε, καθώς και σε ισχυρισμούς που εκφράζονται δημοσίως από πέρυσι, τεχνηέντως, περί ψυχικού, χάρης κλπ, ότι δηλαδή μου έκαναν το κέφι, η απάντησή μου είναι «ως εδώ»!!!  Θα υπερασπισθώ το δίκιο μου και θα φωνάζω την αλήθεια όσο κι αν αυτό ενοχλεί κάποιους. Υπήρξε συμφωνία, κι αυτή δεν τηρήθηκε... Θα δούμε, λοιπόν, σε λίγο καιρό την θέση τη δικαιοσύνης και σίγουρα δεν θα είναι η μόνη φορά που θα τα πούμε στο δικαστήριο. Η ανωτέρω συμπεριφορά, καθώς και όσα κατατέθηκαν στις 7/7/2014 στο Ειρηνοδικείο από μάρτυρες του σωματείου ΑΟ Άνοιξης, θα πρέπει να διερευνηθούν από την δικαιοσύνη, στην οποία θα προσφύγω. Όλοι γνωρίζουν την αλήθεια και τι έχει συμβεί. Ακόμη και αυτοί που υποστηρίζουν την άλλη πλευρά, ξέρουν. Τον άνθρωπο που παρακαλούσαν να αναλάβει, που τον άφησαν διοικητικά μόνο να οδηγήσει την ομάδα, που εμπιστεύθηκε τα λεγόμενά τους, αναφέρουν ότι του έκαναν χάρη να βλέπει δωρεάν τα παιχνίδια;;; Εδώ ταιριάζει το ρητό: «Ουδείς χειρότερος από τον ευεργετηθέντα αχάριστο».
          Όσο για αυτούς που ξέρουν και σιωπούν, κατά την άποψή μου, ουσιαστικά επικροτούν τέτοιες άδικες συμπεριφορές με την στάση τους. Μη κρύβονται, λοιπόν, και μην επικαλούνται συνεχώς την στενοχώρια που νιώθουν για την εξέλιξη της υπόθεσης, γιατί πραγματικά η στενοχώρια τους αυτή είναι επίπλαστη, αφού πέταξαν στα σκουπίδια σχέσεις ετών. Η συνείδησή μου είναι καθαρή, γιατί τήρησα στο ακέραιο ό,τι είχαμε συμφωνήσει».
Με εκτίμηση
Γρηγόριος  Πατρίκιος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money