Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΠΑΝΕΑ ΣΕ ΕΠΣΑΝΑ!



Συνέχεια της δικαστικής διαμάχης μεταξύ του πρώην αρχιδιαιτητή Αριστείδη Σπανέα και της διοίκησης της ΕΠΣΑΝΑ! Με εξώδικο που έστειλε ο κ. Σπανέας στην Ένωση, διαμαρτύρεται για συκοφαντική συμπεριφορά εναντίον του και ζητάει ευθύνες απ’ όλα τα μέλη του Δ.Σ. Δεν αναφέρεται καθόλου στον έκπτωτο πρόεδρο της Ένωσης και προκαλεί τον αντιπρόεδρο Ευ. Καραμολέγκο και τον γενικό γραμματέα Ιω. Νάκα, να πουν ποιος κρύβεται πίσω από τις ενέργειές τους!
Το κείμενο της εξώδικης διαμαρτυρίας ακολουθεί:
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ & ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ Αριστείδη Σπανέα του Μιχαήλ, προς την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ανατολικής Αττικής (Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α.)
Στις 19/10/2017 με αριθμό πρωτοκόλλου 2050 μου κοινοποιήσατε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) μία επιστολή, υπογεγραμμένη από τον αντιπρόεδρο και αναπληρούντα τον πρόεδρο της Ένωσης Ευάγγελο Καραμολέγκο και τον γραμματέα Ιωάννη Νάκα, με την οποία επιτακτικά με καλούσατε να παραδώσω εντός της επομένης ημέρας τις εκθέσεις παρατηρητών διαιτησίας, που τάχα κατείχα και ποτέ δεν είχα προσκομίσει κατά την θητεία μου ως αρχιδιαιτητής. Εν συνεχεία, με νέα επιστολή την επόμενη ημέρα, ο εκ των ανωτέρω εκπροσώπων της Ένωσης πρώτος υπογράφων, ανακαλούσε το συγκεκριμένο email δηλώνοντας εσφαλμένη ενημέρωση από το νομικό συμπαραστάτη του, ο δε δεύτερος των υπογραφόντων επικαλούμενος δήθεν υπόδειξη από εμένα προς έρευνα στο αρχείο, μού ζητούσε να μη το λάβω υπόψη. Επί των επιστολών σας αυτών απάντησα με το από ημερομηνία 20/10/2017 email μου, στο οποίο -μεταξύ άλλων- διέψευσα οιαδήποτε υπόδειξή μου ή επαφή με τους υπογράφοντες. Συμπληρωματικά της απαντήσεώς μου αυτής, σας δηλώνω τα ακόλουθα:
Εξ αρχής, λόγω της θέσης και των καθηκόντων σας, γνωρίζατε ότι ουδεμία αρμοδιότητα είχα ως αρχιδιαιτητής της Ένωσης να τηρώ το επίσημο αρχείο των εκθέσεων των παρατηρητών. Κατά συνέπεια η επιστολή σας, που μου απέδιδε κατηγορία ότι δήθεν εγώ κατέχω και δεν έχω προσκομίσει αυτές στην Ένωση, αποδεικνύεται σκόπιμη και όχι εκ παραδρομής γενομένη, όπως θέλετε να την παρουσιάσετε στις μεταγενέστερες επιστολές σας. Μάλιστα η αναφορά ότι οι εκθέσεις αυτές απαιτούνται από τον πρόεδρο της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ, μετά την εκδίκαση σχετικής καταγγελίας μου για παρεμβάσεις στη διαιτησία και εντός της προθεσμίας κατάθεση εγγράφων, υποδηλώνει ότι η επιστολή σας σκόπευε να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία στην περίπτωση που δεν τις προσκομίζατε.
Σε κάθε περίπτωση, η εν λόγω επιστολή είναι άκρως συκοφαντική για το πρόσωπό μου, καταλογίζοντάς μου πράξεις και μεθοδεύσεις τις οποίες ουδέποτε ενήργησα, βλάπτοντας την προσωπικότητά μου και την καλή φήμη που απέκτησα ενασχολούμενος με την διαιτησία στο ελληνικό ποδόσφαιρο επί πολλά έτη. Παρόλα αυτά δεν διστάσατε να την συντάξετε και να την αποστείλετε.
Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω, σε συνδυασμό με τις δικαιολογίες που χρησιμοποιήθηκαν τόσο από τον αντιπρόεδρο Ευάγγελο Καραμολέγκο (ότι τάχα είχε λάθος ενημέρωση από το νομικό σύμβουλό του !!!) όσο και από τον γραμματέα Ιωάννη Νάκα επικαλούμενο καταφανώς ψευδή περιστατικά (ότι τάχα εγώ του έκανα υποδείξεις και ανηύρε το αρχείο των εκθέσεων), καθίσταται βέβαιο το γεγονός ότι η περί ου ο λόγος επιστολή έγινε με σαφή πρόθεση να μειώσει την αξιοπιστία μου ενώπιον της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ και να δικαιολογήσει την πιθανότητα μη προσκόμισης των κρίσιμων αυτών στοιχείων ενώπιόν της.
Επειδή η προπεριγραφείσα συμπεριφορά των οργάνων της Ένωσης και συγκεκριμένα του αντιπροέδρου και του γραμματέα, είναι ποινικώς κολάσιμη συνιστώσα το ποινικό αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης κατ’ αρθρ. 363 του Ποινικού Κώδικα και έγινε με σκοπό να τρώσει την προσωπικότητά μου και να πλήξει τη φήμη μου, ενώ ταυτόχρονα στόχευε στην παραπλάνηση με ψευδή στοιχεία της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ, πράξη η οποία ωστόσο δεν ολοκληρώθηκε παραμένουσα στο στάδιο της απόπειρας.
Επειδή η από 19/10/2017 και με αριθμό πρωτοκόλλου 2050 επιστολή σας συντάχθηκε και μου απεστάλη είτε -σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο καταστατικό της Ένωσης- κατόπιν εγκρίσεως και αποφάσεως του διοικητικού συμβουλίου αυτής, είτε άνευ αυτής, κατόπιν υποδείξεως τρίτου προσώπου, άλλως με πρωτοβουλία των υπογραφόντων αυτή, με σκοπό την συκοφάντησή μου.
Για τους παραπάνω λόγους και με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου, διαμαρτύρομαι εντόνως για την προπεριγραφείσα συμπεριφορά σας. Σας καλώ όπως εντός δύο (2) ημερών από της λήψεως της παρούσας μού γνωστοποιήσετε την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου που εγκρίνει το  περιεχόμενο της από 19/10/2017 και με αριθμό πρωτοκόλλου 2050 επιστολής σας, άλλως και σε περίπτωση ελλείψεως ταύτης, τα στοιχεία του προσώπου που σας υπέδειξε αυτό. Σε κάθε αντίθετη περίπτωση θα θεωρήσω ότι οι υπογράφοντες αυτήν ενήργησαν αυτοβούλως και συκοφαντικώς εναντίον μου και σας δηλώνω ότι θα προσφύγω σε κάθε αρμόδια αρχή προκειμένου να καταμηνύσω κάθε τυχόν αξιόποινη συμπεριφορά και σε κάθε αρμόδιο δικαστήριο προκειμένου να διεκδικήσω την αποκατάσταση κάθε βλάβης που μου προκάλεσε η αδικοπρακτική αυτή συμπεριφορά.
                                                                         Αθήνα, 24 Οκτωβρίου 2017
                                                                           Ο εξωδίκως δηλών
                                                                           Αριστείδης Σπανέας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money