Σάββατο 25 Απριλίου 2020

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ



Δήλωση Γιώργου Νικολάου: «Με την ευκαιρία της ονομαστικής μου εορτής θα ήθελα να ευχαριστήσω τους εκατοντάδες φίλους μου από το χώρο του ποδοσφαίρου πανελλαδικά και ιδιαίτερα τους συναδέλφους μου παράγοντες των σωματείων της Ανατολικής Αττικής, για την μεγάλη αγάπη και εκτίμηση που εξέφρασαν στο πρόσωπό μου.
Ένα “ευχαριστώ” από τα βάθη της καρδιάς μου, για εσάς τους υπέροχους ρομαντικούς ανθρώπους, που αγωνίζεστε με δύναμη ψυχής για να υπάρχουν και αύριο -μετά την κρίση της πανδημίας- τα σωματεία μας ζωντανά!!!
Όσο για το θέμα που όλοι με ρωτάτε, δηλαδή για το τι θα γίνει με τις εκλογές στην ΕΠΣΑΝΑ: Να είστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ πως θα επικρατήσει η νέα παράταξη, που δημιουργείται από ενεργούς παράγοντες της Ανατολικής Αττικής, σε πνεύμα ομαδικό ώστε να είμαστε όλοι μαζί και οι αποφάσεις να παίρνονται από την διοίκηση. Όχι μόνο από έναν και κάποιους φίλους του εκτός διοίκησης και εκτός Ανατολικής Αττικής...
Δεν μπορώ να κρύψω την χαρά μου για το ενδιαφέρον σας. Η νέα αυτή παρέα είναι έτοιμη να αναλάβει την τύχη της Ένωσής μας. Και να είστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ πως η νίκη θα είναι πολύ μεγάλη!
Σας ευχαριστώ πραγματικά, πάρα πολύ για την αγάπη σας».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money