Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΒΑΓΓ. ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ ΣΤΗΝ ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ



Ο κεντρικός αμυντικός της Θύελλας Ραφήνας Βαγγέλης Μανουσάκης, ο οποίος υπεβλήθη πρόσφατα σε χειρουργική επέμβαση ρήξης χιαστών, με ανοικτή επιστολή ευχαριστεί την διοίκηση του συλλόγου του.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του ακολουθεί:
«Νοιώθοντας απεριόριστη ευγνωμοσύνη για την οικογένεια της Θύελλας Ραφήνας, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους ανθρώπους της ομάδας μου, για την οικονομική και ψυχολογική υποστήριξη που μου παρείχαν, από την πρώτη στιγμή του τραυματισμού μου.
Πέρα από το καθημερινό ενδιαφέρον τους, κάλυψαν εξ ολοκλήρου τα έξοδα της επέμβασης. Θέλω μέσα από την καρδιά μου, να ευχηθώ στους συμπαίχτες και τον προπονητή μου, υγεία πάνω από όλα και πολλές επιτυχίες στα γήπεδα.
Παράλληλα, στην διοίκηση και το φίλαθλο κοινό της Θύελλας, να δουν την ομάδα εκεί που θέλουν και της αντιστοιχεί».

Με εκτίμηση
Μανουσάκης Βαγγέλης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money