Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Π. ΡΟΥΓΓΕΡΗ

Ελάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο σχόλιο του κ. Ρουγγέρη:
Επειδή δεν είναι ίδιον του χαρακτήρα μου να αφήνω ασχολίαστα τα όποια σχόλια αναφέρονται στο όνομά μου, επιθυμώ έχοντας υπ’ όψη μου το δημοσίευμά σας της 30/3/2012, να σας κοινοποιήσω τις απόψεις μου:
«Να είστε σίγουροι ότι την  άποψή μου δεν φοβάμαι να την δημοσιοποιώ, όποτε κρίνω ότι αυτό επιβάλλεται. Συνεπώς, εάν είχα αποφασίσει την όποια συνεργασία και με όποιον ήθελε προκύψει, κρίνοντας φυσικά ότι αυτός συνάδει με τις απόψεις μου, θα σας ενημέρωνα…

Επί το απλούστερο, θα ενημέρωνα το σύνολο των σωματείων – μελών της Ενώσεώς μας. Άρα, το δημοσίευμά σας, περί τετελεσμένων γεγονότων, δεν ευσταθεί. Η όποια απόφασή μου θα είναι ταυτόσημη με αυτή των κ.κ. Γ. Φλαμπούρη και Ι. Δεσύπρη.

Επί τη ευκαιρία, αναφερόμενος σε προηγούμενο άρθρο σας, περί των «κινήσεων» στην Ένωσή μας, αναφερθήκατε μόνο σε τρεις. Γνωρίζετε, όμως, πολύ καλά ότι υπάρχει ακόμη μια, η επονομαζόμενη «Επόμενη Ημέρα». Χρονικά αυτή προηγείται -κατά πολύ- από τις όποιες από εσάς αναφερόμενες εκλογικές κινήσεις.
Να είστε σίγουροι ότι η σύσταση της εκλογικής μας κίνησης «Επόμενη Ημέρα» (των κ.κ. Δεσύπρη, Φλαμπούρη και Ρουγγέρη), στηρίχθηκε στην έτι περαιτέρω βελτίωση της ΕΠΣΑΝΑ.
Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να συνεργασθούμε με οποιονδήποτε. Αρκεί να ταυτίζονται οι απόψεις μας.

Υ.Γ  Μην αποκλείετε το γεγονός, αντί να πάμε εμείς σε άλλους, οι άλλοι να έλθουν σ’ εμάς!

Ευχαριστώ
Π. ΡΟΥΓΓΕΡΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money